Op de normcriteria waaraan het ziekenhuis moest voldoen is de gemiddelde score 97,9 procent. In de normensets medicatiebeheer, operatieve zorg, reiniging en sterilisatie en voorbereid zijn op crisissituaties behaalde het ziekenhuis zelfs de maximumscore. Ook de kwaliteitsdimensies cliëntgerichte zorgverlening en efficiëntie kregen een score van honderd procent.

"Wij zijn ontzettend trots op deze prestatie," zegt algemeen directeur Eric Christiaens. "Wij bieden elke dag en voor elke patiënt kwalitatieve zorg met een menselijk gelaat. Deze erkenning betekent dat die kwaliteitsvolle zorg er niet bij toeval komt, maar een logisch gevolg is van goed ingerichte processen en van de expertise, gedrevenheid, discipline en professionaliteit van onze medewerkers."

Op de normcriteria waaraan het ziekenhuis moest voldoen is de gemiddelde score 97,9 procent. In de normensets medicatiebeheer, operatieve zorg, reiniging en sterilisatie en voorbereid zijn op crisissituaties behaalde het ziekenhuis zelfs de maximumscore. Ook de kwaliteitsdimensies cliëntgerichte zorgverlening en efficiëntie kregen een score van honderd procent."Wij zijn ontzettend trots op deze prestatie," zegt algemeen directeur Eric Christiaens. "Wij bieden elke dag en voor elke patiënt kwalitatieve zorg met een menselijk gelaat. Deze erkenning betekent dat die kwaliteitsvolle zorg er niet bij toeval komt, maar een logisch gevolg is van goed ingerichte processen en van de expertise, gedrevenheid, discipline en professionaliteit van onze medewerkers."