De IAB Mixx Awards - kort voor Marketing and Interactive Excellence Awards - bekronen jaarlijks de beste digitale campagnes. Zowel de strategie, creativiteit, innovatie en het resultaat van de campagne worden daarbij in rekening gebracht. De awards worden uitgereikt door communicatiespecialisten van onder meer Google, Facebook, Samsung, Mediahuis, Coca-Cola, KBC, ...

Het UZ Brussel-jaarverslag behaalde een derde plaats in de categorie 'Digital Design - Best Desktop Design'. Deze categorie bekroont het meest creatieve, innovatieve en 'engaging' design van een desktop website. Het goud was weggelegd voor de Eye Click Donation-campagne van de ALS-liga.

De IAB Mixx Awards - kort voor Marketing and Interactive Excellence Awards - bekronen jaarlijks de beste digitale campagnes. Zowel de strategie, creativiteit, innovatie en het resultaat van de campagne worden daarbij in rekening gebracht. De awards worden uitgereikt door communicatiespecialisten van onder meer Google, Facebook, Samsung, Mediahuis, Coca-Cola, KBC, ... Het UZ Brussel-jaarverslag behaalde een derde plaats in de categorie 'Digital Design - Best Desktop Design'. Deze categorie bekroont het meest creatieve, innovatieve en 'engaging' design van een desktop website. Het goud was weggelegd voor de Eye Click Donation-campagne van de ALS-liga.